Întrebări Frecvente

Home / Întrebări Frecvente
car-insurance-car-service-with-stack-coins-toy-car-accounting-financial-concept.jpg
1. De ce să aleg cam360.ro?
 
Puteți alege cu încredere cam360.ro pentru că de aproape 20 de ani ne-am selectat eficient portofoliul de produse, partenerii și modul de lucru. Obiectivul nostru nu este doar de a vă pune la dispoziție o gamă cât mai largă de produse, ci acela de a ne asigura că achiziția făcută concură la satisfacția dumneavoastră, la starea dumneavoastră de bine!
 
2. Mă puteți ajuta cu sfaturi?
 
Desigur! În funcție de dorințele și nevoile dumneavoastră, o să vă putem asista în vederea alegerii produselor care vi se potrivesc. Contactați-ne utilizând datele de contact din subsol și vă promitem că ne vom strădui să revenim către dumneavoastră în cel mai scurt timp, cu cele mai potrivite recomandări.
 
3. Nu știu ce produse să aleg. Cine mă poate ajuta cu sfaturi?
 
Suntem aici pentru dumneavoastră. Atât specialiștii nostri cât și partenerii noștri sunt preocupați și motivați să găsească cea mai bună soluție pentru problema cu care veniți înspre noi. Categoriile din site au fost gândite cursiv, cu legătură între ele și subcategoriile derivate. Dacă totuși nu găsiți produsul căutat navigând printre categorii puteți utiliza opțiunea search (lupa) poziționată în partea de sus a paginii.
Dacă nici așa nu reușiți să găsiți produsul dorit, veți merge la Contact și acolo veți găsi îndrumare atât telefonic (în timpul programului de lucru) cât și prin mesaj scris, asigurându-vă că ne vom strădui să fim cât mai prompți.
 
4. În cât timp livrați produsele comandate?
 
Estimarea noastră privind livrarea, se bazează pe cel puțin doi factori foarte importanți:
1. intervalul orar la care a fost plasată comanda;
2. distanța de livrare, adică situația în care locația unde se dorește livrarea este situată la mai mult de 50km de cel mai apropiat depozit al firmei de curierat, iar aceasta din urmă nu are programate livrări zilnice către localitatea unde s-a solicitat livrarea. În această situație se va lua legătura telefonic cu dumneavoastră pentru reconfirmarea comenzii și găsirea celei mai eficiente soluții.
 
Astfel, pentru o comandă plasată în intervalul orar 08:00-14:00, expedierea se va face în aceeași zi - curierul va prelua coletul de la noi în ziua comenzii, excepție făcând comenzile care au anumite neconformități sau care sunt în așteptarea plății cu ordin de plată (transfer bancar), situație în care veți fi contactat/ă telefonic pentru a rezolva situația.
După preluarea coletului de către curier, livrarea se va face în 24-48 ore. În mod excepțional, datorită fluxului mare de comenzi în anumite perioade de vârf, pot exista anumite prelungiri ale termenului de livrare, situație în care veți fi anunțat fie de către firma de curierat, fie de către un agent vânzări.
 
5. Cât costa transportul?
 
Livrarea se face numai pe teritoriul României, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid - un agent de livrări se va prezenta la adresa menționată în comandă pentru a vă livra coletul cu produsele comandate.
 
Livrarea se face în mod gratuit pentru comenzi de minim 350 RON (TVA inclus).

Costul livrarii pentru comenzile cu valoare totală cuprinsă între 1 RON (TVA inclus) și 349 RON (TVA inclus) este de 18.99 RON.
*Nu sunt kilometri suplimentari sau alte costuri de transport.
 
6. Oferiți garanție?
 

Garanție acordată

În marea majoritate produsele noastre beneficiază de o perioadă de garanție de 12 luni de la data achiziției (data de pe factură). Garanția suplimentară se poate achiziționa, odată cu produsul, un produs deja achiziționat nu mai poate beneficia de prelungirea garanției.

Garanția acoperă defectele de material și de fabricație ale produselor.

Garanția NU acoperă:

•   Zgârieturile apărute pe produse. Acestea sunt considerate efecte normale ale utilizării;

•   Deteriorările cauzate de utilizarea neadecvată (acțiuni mecanice, efecte ale substanțelor chimice, neglijența, accident etc.);

•   Repararea neautorizată, modificări ale produselor;

•   Lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau cu forma inițială modificată;

•   Etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.);

•   Setări și instalări incorecte;

•   Pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor;

•   Conectarea sau deconectarea echipamentelor, sau a anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor;

•   Pierderea sau deteriorarea certificatului de garanție.

Procedura de lucru în cazul garanțiilor

Constatarea defectelor, a naturii și cauzelor acestora este făcută de reprezentatul nostru, la sediul din Cluj-Napoca, strada Piatra Craiului, 26.

Pentru a apela la garanția oferită produsului dumneavoastră trebuie să faceți o solicitare la 0735.849.497, sau office@cam360.ro, precizând numărul Certificatului de garanție.

Timp de răspuns de la recepționarea coletului: 5-7 zile lucrătoare.

Dacă defectul constatat necesită intervenția producătorului aflat în afara țării, asupra echipamnentului (înlocuiri ansambluri optice, plăci de bază etc) perioada de returnare a produsului este de 30-45 zile lucrătoare.

Trimiterea unui produs în garanție se va efectua astfel:

- se va prezenta echipamentul, însoțit de certificatul de garanție, factura de achiziție și o prezentare detaliată a defectului constatat:

- toate taxele de expediție tur/retur sunt în sarcina clientului.

 
7. Cum plătesc?
 
După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectați detaliile de facturare, modalitățile de plată (Ramburs, Card Online, Ordin de Plată) și modalitatea de livrare preferată (curierat, Poșta Română).
 
Plata Ramburs:
La selectarea acestui tip de plată, valoarea comenzii va fi achitată în numerar la livrarea coletului, către agentul de curierat care efectuează livrarea.
 
Plata prin Card Online:
La selectarea acestui tip de plată veti fi redirecționat către o pagină securizată, unde veti introduce datele cardului (nume, prenume posesor card, data expirării cardului, numărul cardului, codul CVV2 sau CVC2 și parola 3D secure, în cazul în care aveți un card înrolat în sistemul 3D Secure).
 
Dacă informațiile furnizate sunt corecte și dacă în contul de card aveți fonduri suficiente pentru a acoperi valoarea comenzii, veți primi un mesaj de aprobare a tranzacției. În acest moment suma aferentă tranzacției va fi blocată (nu o mai puteți folosi), fără a fi încă debitată de pe cardul dumneavoastră.
Noi suntem notificați de aprobarea comenzii și se pregătește livrarea. După efectuarea livrării și notificarea acesteia către procesatorul de plăți, se debitează efectiv suma blocată de pe cardul dumneavoastră. Atunci când trimiteți o comandă online, completați cu atenție toate datele personale cerute în formularul de comandă. 
 
Plata prin Ordin de Plată:
Aceasta se face doar în baza facturii proforme emise de sistemul nostru, sau în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări.
Livrarea mărfii se face după primirea banilor în contul de mai jos.
Pentru a vă putea trimite comanda în cel mai scurt timp, vă rugăm să efectuati transferul bancar imediat după plasarea comenzii.

Nume firmă: NSD ESENTIAL SRL 
Cont lei:  RO16 INGB 0000 9999 1353 1250
Banca: ING Bank
Cod Unic de Înregistrare: RO47703660
Nr. Reg. Comerțului: J12/898/2023 
 
8. Pot să returnez produsele dacă nu îmi plac?
 
Desigur, conform legii aveți acest drept, condiționat de respectarea condițiilor expuse la secțiunea "Politica de retur".